Teksts vieglajā valodā
Izstādē “Sniegs kūst”
Pavasaris Japānā nozīmē jaunu sākumu.
Daba mostas, un cilvēki svin pārmaiņas.
Zied ķirši un plūmes.
Ziedēšana ilgst īsu laiku.
Tāpēc šis brīdis ir īpašs.
Japāņi saskata skaistumu un to novērtē.
Skaistums jāpamana īstajā brīdī.
Pavasaris ir arī kopā būšanas laiks.
Cilvēki pulcējas ziedu vērošanas svētkos.
Viņi skatās ziedošos kokus.
Cilvēki priecājas par pavasara sākumu.
Šīs sajūtas redzamas mākslā.
Tās izteiktas gleznās, kokgriezumos, keramikā un lakas darbos.
Izstādē redzami Japānas mākslas darbi.
Tie ir no Latvijas Nacionālā mākslas muzeja kolekcijas.
Darbi stāsta par pavasari.
Pavasaris ir skaistuma, trausluma un jauna sākuma laiks.